OOOooOOoo

عاشقانه

OOOooOOoo

 

تو را نمي دانم،

ولي...

اولين نگاه من به تو
...
نه از سر مهر بود، نه در زير مهتاب...

اما روزگار بارها و بارها نگاه ما را در هم آميخت...

تا به تو بينديشم...

ولي اين بار از روي انديشه و عشق تو را نگريستم

هر چند كه همگان اين نگاه را خالي از فكر پنداشتند.

و من هنوز نمي دانم،

كه ابتدا به تو انديشيدم و سپس عاشق شدم

يا در پي يك عشق به فكر فرو رفتم !!!



نظرات شما عزیزان:

نیلوفر
ساعت21:21---17 اسفند 1391
____________%%

___سلام _______%%

______________%%%

_____________%%%%%

____________%%%%%%

_____________%%%%

_____________%%%

__من_________%%%

______ آپم ____%%%

_____________%%%

_____________%%%

_____________%%%

_____________%%%

_____________%%%__%%

_____________%%%__%__%

_____________%%%___%__%

_____________%%%___%___%

_____________%%%___%___%

_______%%____%%%__%____%

______%__%__%%%%%%____%%

______%___%%_____%____%%

_______%____%%%%%____%%

________%___________%%

_________%_________%%

_________%%________%%

________%%_________%%%

_______%%___________%%%

______%%_____________%%

_____%%________________%%

_____%%______منتظرتم _____%%

_____%%%________________%%

______%%________________%%%

_______%%%____________%%%

_________%%%%________%%%

___________%%%%%%%%%


نیلوفر
ساعت16:26---29 بهمن 1391
(●̮̮̃•̃)

/█\

.Π.

هی سلام.چطوری؟من آپم.نمیای یه سر بزنی؟


ارمین
ساعت16:51---23 دی 1391
گاهــی باید نباشــی … تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه … اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی ….

نیلوفر
ساعت10:41---3 خرداد 1391
*.¸.*´

¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)

(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•

_____****__________****

___***____***____***__ ***

__***________****_______***

_***__________**_________***

_***____من آپم____________***

_***______مشتاق نیم نگاهی_***

__***_______هرچند گذرا____***

___***_________________***

____***______________ ***

______***___________***

________***_______***

__________***___***

____________*****

_____________***

______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 20:47 ] [ zamand ] [ ]

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::